Sosiaalisen median koulutukset

Koulutukset ovat käytännönläheisiä eivätkä välttämättä edellytä sosiaalisen median tuntemista etukäteen. Koulutuksissa pyritään keskustelemaan mahdollisimman paljon ja niiden sisältöjä räätälöidään täysin asiakkaan tarpeen mukaan. Sisällöt sovitaan ja täsmennetään asiakkaan kanssa ennen koulutusta.

Aiheita voivat olla esimerkiksi:
  • Sosiaalisen median kanava- ja aihekohtaiset koulutukset
    • Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn
  • Sosiaalisen ja digitaalisen median rooli nykypäivän viestinnässä
  • Sosiaalisen median sisällöt, suunnittelu ja analytiikka
  • Asiantuntija sosiaalisessa mediassa (Twitter, LinkedIn ja Blogi)
  • Johdon valmennus sosiaalisen median käyttöön
  • Facebook ja Instagram -mainonta
Intensiivikoulutus

Intensiivikoulutus kestää 2-3 tuntia. Koulutukseen voi osallistua maksimissaan 2 henkilöä, joiden kanssa käydään läpi esimerkiksi joku yllä olevista aiheista. Tässä koulutuksessa osallistujilla on mukana kannettava tietokone tai koulutus voidaan pitää myös asiakkaan omalla työpisteellä. Koulutuksen sisältö ja osallistujat sovitaan ennen koulutusta.