Koulutukset ovat käytännönläheisiä sekä vuorovaikutteisia ja niiden sisältöjä räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaan. Sisällöt sovitaan ja täsmennetään asiakkaan kanssa ennen koulutusta erikseen sovittavassa palaverissa.
Aiheita voivat olla esimerkiksi:
- Sosiaalisen median kanava- ja aihekohtaiset koulutukset
- Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, TikTok
- Sosiaalisen ja digitaalisen median rooli nykypäivän viestinnässä
- Sosiaalisen median sisällöt, suunnittelu ja analytiikka
- Asiantuntija sosiaalisessa mediassa (Twitter, LinkedIn ja Blogi)
- Johdon valmennus sosiaalisen median käyttöön
- Facebook-, Instagram- ja TikTok -mainonta
- Google-mainonta
- Hakukoneoptimointi
Intensiivikoulutus
Intensiivikoulutus kestää 2-3 tuntia. Koulutukseen voi osallistua maksimissaan 2 henkilöä, joiden kanssa käydään läpi esimerkiksi joku yllä olevista aiheista. Koulutus voidaan pitää sekä livenä että etänä. Koulutuksen sisältö ja osallistujat sovitaan ennen koulutusta pidettävässä palaverissa.