Koulutukset ovat käytännönläheisiä sekä vuorovaikutteisia ja niiden sisältöjä räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaan. Sisällöt sovitaan ja täsmennetään asiakkaan kanssa ennen koulutusta erikseen sovittavassa palaverissa.
Aiheita voivat olla esimerkiksi:
- Sosiaalisen median kanava- ja aihekohtaiset koulutukset
- Facebook, Instagram, Threads, LinkedIn, TikTok ja X.
- Sosiaalisen ja digitaalisen median rooli nykypäivän viestinnässä
- Sosiaalisen median sisällöt, suunnittelu ja analytiikka
- Asiantuntija sosiaalisessa mediassa (X, LinkedIn ja Blogi)
- Johdon valmennus sosiaalisen mediaan.
- Facebook-, Instagram-mainonta.
- Google-mainonta.
- Hakukoneoptimointi.
Intensiivikoulutus
Intensiivikoulutus kestää 2-3 tuntia. Koulutukseen voi osallistua maksimissaan 2 henkilöä, joiden kanssa käydään läpi esimerkiksi joku yllä olevista aiheista. Koulutus voidaan pitää sekä livenä että etänä. Koulutuksen sisältö ja osallistujat sovitaan ennen koulutusta pidettävässä palaverissa.